ביוץ לא ברור - זקיק שגדל מהר מדי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 38.5, אם ל-4, הקטן בן 6. לאחר 10 חודשים של נסיון להכנס להריון פניתי לרופאה התחלתי מעקב זקיקים. אתמול, יום ה-14, נצפה זקיק של 15. היום הוא היה בגודל 19 וקבלתי אוביטרל. שאלות: 1. האם זו גדילה נורמלית? זה תקין? 2. המחזור שלי הוא של 35 ימים. עד עכשיו זיהיתי ביוץ לפי בדיקה בייתית ותחושות גוף ותמיד הביוץ היה ביום ה-21. בדיקה בייתי היום לא זיהתה ביוץ וגם אין לי תחושות. אז איך יתכן שהיה זקיק? מה קורה? אני ממש מבולבלת... תודה מראש על התשובה!
לקריאה נוספת והעמקה