ציסטות בשחלה אחרי הזרעה ראשונה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בחודש שעבר עשיתי הזרעה פעם ראשונה עם גונאל אף מינון 75 ואוביטרול. היום עשיתי מעקב זקיקים ביום ה 5 למחזור ונראו 3 ציסטות באחת השחלות בגודל 31 ממ, 19 ממ ו 17 ממ. הרופאה אמרה שלא ניתן לעשות עוד טיפול כל עוד יש ציסטות והמליצה להתחיל ליטול היום גלולות 10 ימים ולאחריהם במידה ואין ציסטות, להתחיל טיפול שוב בגונאל. האם הופעת ציסטות היא שכיחה? האם זה אומר שאני רגישה לטיפול או שהמינון של הגונאל היה גבוה מידי? האם מומלץ לקחת גלולות או שעדיף לתת לגוף לנוח חודש? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה