בטא נמוכה שוב ושוב
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני אחרי כשנה וחצי של טיפולי ivf בשל איסוספרמיה של הבעל. עברנו לפחות 8-9 סבבים, חלקם מוקפאים. למעט פעמיים של תוצאה שלילית, בכל הפעמים היתה בטא נמוכה (9, 10, 17) או בטא שהתחילה טוב אך לא התפתחה והריון אחד שנפל בשבוע 11. נאמר לי שלעיתים האוביטרל עצמו מייצר בטא נמוכה, אך בטיפול האחרון אפילו לא הזרקתי אוביטרל. יש לציין שבסיבוב הקודם, לפני כשלוש וחצי שנים הטיפול הצליח בפעם הראשונה ונולד לנו ילד מתוק. שאלתי - האם רצף כזה של בטא נמוכה לא מעיד על כך שיש בעיה עם העוברים? אני כבר בת 41 ומאוד מיואשת. אודה לכל עצה.
לקריאה נוספת והעמקה