תוצאות מעקב זקיקים ללא טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד שלום וברכה פ"ר. לאחר 3 חודשים של טיפול הורמונלי כושל (כדורים,זריקות)שהקדימו לי את הביוץ ליום ה10 למחזור הוחלט החודש לבצע מעקבי זקיקים ללא טיפול הורמונלי.מאחר ואני שומרת נידה הטבילה שלי היתה ביום ה12 למחזור ואלו תוצאות מעקבי זקיקים שביצעתי: יום מחזור 10:רירית-7.3 זקיק שמאלי 20 יום מחזור 11:רירית- 9 זקיק שמאלי 21 יום מחזור 12:רירית- 10 זקיק שמאלי 22.בערב קיימתי יחסי אשיות יום מחזור 13:רירית- 12.2 זקיק שמאלי 24 בערב קיימתי יחסי אישות שאלי היא: האם בימים שקיימתי יחסים הזקיק יכול בגודלו לקלוט הריון? או שפיספסתי את מועד הביוץ? יש לציין שאני ממשיכה לעקוב אחרי הזקיק גם ביום ראשון. תודה רבה ובשורות טובות.
הזקיק לא קולט היריון, אלא פוקע ומשחרר מתוכו ביצית שנקלטת בחצוצרה שם מתרחשת ההפריה. אם קיימת יחסי אישות סביב מועד הביוץ אז בהחלט יתכן היריון.