אובדת עצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 41. קיסרי 1תקין לפני 3 שנים בהזרעה עם מחזור טבעי. מעוניינת שוב להרות. האחות יעצה לי צילום חלל רחם לשלילת הדבקויות. הרפא של הקופה לגלג לגילי , אפילו שיש לי רזרבה שחלתית תקינה והציע ישר ivf מבלי להסתכל אפילו הרקע הרפואי/ הורמונלי שלי. אני מבינה שהוא מונע משיקול כלכלי ואני מרגישה שאין לי עם מי להתייעץ. שאלתי אותך לגבי צילום ושאלתי גם רופא אחר בפורום פריון והוא ענה לי שאם אין ממצאים חריגים באו.ס , אין צורך בצילום רחם לשלילת הדבקויות שלאחר הניתוח. האם נכון? בבקשה עזור לי !
לקריאה נוספת והעמקה