חודשיים לאחר גרידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 44, חודשיים לאחר גרידה לאחר הפסקת דופק שבוע 9, עדיין לא קיבלתי מחזור.ההריון הושג לאחר 7 טיפולי IVF. אני מעוניינת לחזור לטיפולים בהקדם. לאחר בדיקת גניקולוג קיבלתי פרוגילוטון והפניה לפרופיל הורמונלי, שבוצע לאחר נטילת 2 גלולות של פרוגילוטון. בלוטת התריס תקינה אך הערכים ההורמונליים יצאו מאוד גבוהים: E2-330, LH-62, FSH-74, P<2. מה משמעות הערכים בנוגע לקבלת המחזור וחזרה לטיפולים ? האם הגעתי לגיל המעבר ? יצויין כי לפני שנה FSH-6 ו-E2-750 האם חל שיבוש הורמונלי בעקבות הגרידה ?
לקריאה נוספת והעמקה