צילום רחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ביצעתי צילום רחם ובתשובות שקיבלתי ציינו: חצוצרה (שמאל + ימים) - נצפתה לכל אורכה מעבר - נראה שהחומר מתרכז בקצה החצוצרה הביסטלי בשני הצדדים. סיכום - פיזור לא אופטימלי, רושם של התרכזות החומר סביב הטפולה. מומלץ לשקול לפרוסקופיה או ביצוע HGG חוזר. שאלתי היא: האם במצב הנתון, הסיכוי להיכנס להריון בצורה טבעית שואף לאפס? האם לפרוסקופיה עשוייה לפתור לי את הבעיה או שאאלץ לפנות ל- IVF? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לפרוסקופיה עשויה לספק אבחון מדויק יותר (צילום רחם טועה בכמחצית המקרים כאשר הוא מורה על חצוצרות לא תקינות דו צדדית), אך יתכן שתאלצי לפנות ל- IVF.
(מספר מקשר)