הפריה טבעית עם מעט הורמונים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני אחרי 3 ניסיונות ivf בת 39 בעבר שתי לידות קיסרי. כנראה פגיעה בשחלות בקיסרי שני. היו הידבקויות. בכל ההפריות הביוץ שלי היה מהיר והיו מעט בייציות. (2 שמהם הופרה רק אחת) נראה שגירוי שחלתי נמוך. ולכן בפועל אין כל יתרון לקבל הרבה הורמונים שכן לא ממש עוזר. האם יש מקום שאפשרי לעשות בו ivf טבעי? כלומר להגיע לזקיק מתאים ואז אולי אוביטרל ושאיבה?? במקום כל הסבל של מלא הורמונים שלא מועילים. בהפריה אחרונה בכלל לא היו ביציות אך מאחר והטיפול היה ארוך ולדעתי הרופא פספס את הביוץ (שהיה לקראת סיום האלונבה ולפני שלקחתי צטרוטייד) אשמח לשמוע עמדותכם.
לקריאה נוספת והעמקה