בדיקות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! ביצעתי לפניי כחצי שנה צילום רחם היות והוא נעשה "לא טוב" מבחינה טכנית ז"א לא רואים טוב את התוצאות לכן ביצעתי לאחר מכן הידרוסונוגרפיה שיצאה תקינה. אני רוצה לעשות היסטרוסקופיה כדי לוודא שבדקתי הכל מבחינה הזאת..לפני שאני עולה שלב בטיפולים האם זה יכול להזיק לעשות כל כך הרבה בדיקות פולשניות? האם אתה מציע לי לעשות?
לא מזיק, אך לא ברור לי למה זה נחוץ. עברת הרבה הפלות, גרידות או דלקות בעבר? יש לך דימום וסתי מופחת?
אכן יש לי וסט בכמות פחותה (יום וחצי/יומיים של דימום) שבעבר היו 5 ימים גם כי אני קצת חרדתית ואני מעדחפה לדעת שבדקתי הכל מהכל (לפני הפריות) אז אתה מציע לי לעשות?