ציסטה ודימומים לא סדירים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 27 כ 5 שבועות אחרי טיפול ivf .היה גירוי יתר בינוני-קשה. אחרי המחזור (לפני חמישה ימים)-נמצא אצלי ציסטה 4 ס"מ המורגית.(אז השחלה היתה בגודל 6.5 ס"מ)- עם נוזל עכור. יש לי כאבים ועוד יותר בקיום יחסים. אני נוטלת גלולות פמינט (וזה לא פעם ראשונה) ויש לי דימומים לא סדירים. ובנוסף יש לי בחילות. ברקע יש לי אנדומטריוזיס. מה הסיבה לדימומים. ומה עליי לעשות?
הפימנט היא גלולה חלשה שלעתים לא מספיקה לבנות את רירית הרחם, דבר שעלול להסביר את הדימומים הלא סדירים.
ובעבר אף עם לא היו לי דימומים. ובנוסף- מה לעניין הציסטה? האם יש סיכוי שמדובר באנדומטריומה? הדימומים לעיתים הם אדומים ולעיתים דם ישן בכמות יחסית גדולה.