אנדומטריומה- שאלה נוספת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרופסור, בגלל שהתחלתי טיפולים בגלל בעיית זרע והאנדומטריומה שלי אף פעם לא קיבלה התייחסות ממשית רציתי לשאול כמה שאלות: 1. זהו הטיפול השני ובכל סבב הרופא שלי לאחר המחזור הטבעי גורם לי למחזור נוסף לאחר נטילת גלולות והפסקתן האם זה לא מיותר למי שיש אנדו? 2. האנדומטריוה הראשונה שלי הייתה עד 15 מ"מ ועכשיו היא גדלה ל-20 מ"מ ונוספה לי אחת חדשה 18 מ"מ- האם עכשיו זה אומר שהסיכוי שלי להרות ירד משמעותית? ההורמונים מגדילים לי את הצ'יסטות וזה גורם לי לפחד שבכל התהליך הזה אני פוגעת בבריאות שלי.
1. זו אפשרות מקובלת לתזמון טיפולים. 2. ההיריון ישפיע לטובה על מצב האנדומטריומות.