רירית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת בתהליך של הזרעות. אחרי 4 נסיונות הרופא נתן לי כדורי איקקלומין של 50 ל5 ימים. ביום העשירי של המחזור עשיתי מעקב זקיקים. היה זקיק 19. (בדרך כלל יש לי זקיק אחד גדול לקראת הביוץ ללא קשר לאיקקלומין) אך הרירית הייתה 3.5. כנראה עקב הכדור. ההנחייה של הרופא היה להזריק אוביטרל וללכת להזרעה יום אחרי. האם זה הגיוני ללכת להזרעה עם רירית כזאת? כששאלתי את האחיות הן גיבו את הרופא שהוא יודע מה הוא עושה. אני חוששת שאני הולכת לשווא. אשמח לתגובה, תודה
רירית דקה לא שוללת אפשרות של היריון, אך אם לא תהרי, יש לשקול האם איקקלומין הוא באמת הטיפול היעיל ביותר עבורך.