האם ממשיכים לנסות ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב בת 44 (חודש הבא 45), הצלחתי להיכנס להריון לאחר 7 טיפולי הפריה (בכל טיפול הופקה ביצית אחת שהופרתה והוחזר עובר שהוגדר "יפה"). לצערי הרב, לעובר היתה הפסקת דופק בשבוע 8+5 (לאחר שנצפה דופק חזק וברור). עברתי גרידה לפני שבוע. ההריון מתרומת זרע. יש לי ילדה בת 2.5 (לאחר טיפול IVF שני). לא מעוניינת בתרומת ביצית. אני מודעת לעובדה שקופות החולים לא מממנות טיפולים מעבר לגיל 45, אך מסתבר שלביטוח הבפרטי שברשותי אין מגבלת גיל ואני יכולה למממן באמצעותו 2-3 טיפולים נוספים. האם יש טעם להמשיך ולנסות למרות הסיכויים הנמוכים, זאת לאור העובדה שכן הצלחתי להכנס להריון ?
הסיכוי באמת נמוך, אבל אם יש תגובה שחלתית סבירה ועוברים באיכות טובה, אז יש היגיון בלהמשיך טיפול.
זו החלטה מאד אישית, אבל ברור שכאשר בכל טיפול עם תרומת ביצית הסיכוי כ- 40 אחוז ובאופן טבעי פחות מאחוז אחד רוב הרופאים לא יעודדו טיפול רגיל.