שאלה-
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת- 27 ורציתי לשאול עד כמה שכיח סיבוך כזה-של דימום לחלל הבטן משאיבת הביציות? ושאלה נוספת-נשאבו לי 26 ביציות 21 הופרו חלקם הופרו באיקסי- למרות שלא ידוע לי על בעיית זרע. ויש רק 5 עוברים איך קורה דבר כזה?-כ"כ מעט. יש לציין שאת ההליך הזה אני עושה עבור פונדקאות (בגלל הפלות חוזרות)
לקריאה נוספת והעמקה
דימום לחלל הבטן משאיבת הביציות די שכיח במידה קלה מאד, ונדיר מאד במידה משמעותית. לעתים לא כל הביציות בשלות ולכן לא תמיד ניתן להפרות את כל הביציות.
(מספר מקשר)
אבל. אמנם נשאבו 26 ביציות. ו 21 כן הופרו. חלקם באיקסי ןמתוכם רק 5 עוברים. למה ההפרש הכ"כ משמעותי?