בדיקת ביוץ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, המחזור שלי סדיר (27-29 ימים). קיבלתי מחזור בפעם האחרונה ב-22/09. ביום שבת (ביום ה-11 למחזור) וביום ראשון (ביום ה-12 למחזור) בדיקות הביוץ הראו לי תשובה חיובית לחלוטין ואתמול (ביום ה-13) תשובה שלילית. מה זה אומר? שהביוץ היה ביום ה-11 או ה-12 למחזור? בעלי ואני שכבנו ביום שישי וביום ראשון. יש טעם לקיים יחסי מין גם היום, למרות שהבדיקה יצאה שלילית? אשמח לתשובתכם. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
אם הבדיקה מדויקת אצלך, הרי שאין משמעות רבה להקדמה של יום יומיים במועד הביוץ. אולי כדאי לך בחודש הבא לעשות מעקב ביוץ מקביל בעזרת מעקב זקיקים.
(מספר מקשר)