?!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מחזור אחרון 22/8. התחלתי Ivf מיום 3 למחזור עם 150 גונאל אף ואוטרגסטן ובאמצע עברתי למנופור 150 אוטרגסטן. הזקיקים לא היו גדולים מספיק ביום ה 16 למחזור וה e2 היה נמוך מאוד. היו רק שני זקיקים מובילים של 17-18. הטיפול הופסק ואמרו לי לנסות לקחת אוביטרל ולנסות טבעי בבית. אין טעם לשאיבה. עברו 3 וחצי שבועות מהאוביטרל , ועדיין לא הגיע המחזור. ניסיתי בדיקה ביתית ויצאה תוצאה שלילית. להמשיך לחכות כי נורמלי שמאחר אחרי טיפול כזה? לעשות בדיקת דם? יש מה לשלול חלילה? תודה.( את הבדיקה עשיתי שבוע שעבר)
לקריאה נוספת והעמקה