אסטרופם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפי בדיקה US לצורך הזרעה- זקיקים 19, 18 עובי הרירית 7 מ"מ. בדרך כלל יש לי בעיה של רירית דקה שבביוץ מגיע לשיא של 5.5 עקב גרידה בעבר. במחזור הנוכחי לקחתי מיום ה- 10 למחזור במשך שלושה ימים אסטרופם בשימוש חיצוני - כדור 1 ליום. (סך הכל 3 כדורים) עובי הרירית הגיע ל- 7. אתמול הוזרק אוביטרל והיום עשיתי הזרעה. 1. הרופא יצא היום לחו"ל. האם אפשרי לקחת אסטרופם (שימוש חיצוני) אחרי הביוץ למשך יומיים - שלושה עד ההשתרשות כדי שעובי הרירית תישאר עבה ואולי תתעבה יותר? 2. שאלה אחרת: האם במחזור IVF רגיל (לא מוקפאים) אפשר להשתמש באסטרופם לעיבוי הרירית? (השאלה נובעת מתוך העובדה שראיתי שזה עוזר לי לעיבוי הרירית)אם כן באיזה שלב ב IVF אפשר להשתמש? בבקשה תשובות מפורטות. תודה רבה.
1. אפשר, למרות שספק אם יש צורך בשלב זה. 2 בד"כ אין צורך, אבל אפשר לתת במקביל לזריקות לגירוי השחלתי.