התלבטות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 43, היתה הפלה בעבר וגרידה לצערי הרב, רירית דקה בביוץ מגיע בשיא ל 5.5. כרגע נמצאת בטיפולי פוריות IVF להבאת ילד ראשון. יש לי 10 עוברים מוקפאים באיכות טובה שנשמרו בבי"ח בשיטה טובה מלפני 3 שנים במימון עצמי. כרגע אני רוצה לעשות עוד מס' טיפולי הפריה במטרה לשמור עוד עוברים מוקפאים במידה ויהיו באיכות טובה - לפונדקאות. ההתלבטות היא: אם במידה ובטיפולים יתקבלו עוברים באיכות טובה, האם להחזיר אותם כעוברים טריים על בסיס 5.5 עובי רירית או - להקפיא אותם בנוסף לאלו שיש לי לצורך פונדקאות. בבקשה עזרתך ודעתך המפורטת. תודה רבה מראש.
זה תלוי ברירית, אם היא ממש לא מתאימה והרופא המטפל ממליץ לעבור פונדקאות, אז אולי עדיף להקפיא.