שחלות פוליציסטיות, מינוציקלין ,ודקסמטזון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אובחנתי כבעלת שחלות פוליציסטיות ומזה כשנה מנסה להיכנס להריון. לאחר הפסקת הגלולות חזרה לי האקנה שהייתה לי בגיל ההתבגרות. אקנה מאוד רצינית שמפריעה לי והרופא עור המליץ על אנטיביוטיקה מינוציקלין. בנוסף יש לי רמת הורמונים זכריים גבוהה מאוד ואני לוקחת דקסמטזון 0.5 מ"ג ליום. האם כל זה מותר ביחד? כמובן יחד עם גונאל ואוביטרול? אין השפעה שלילית אחד על השני? כמו כן, האם מותר בזמן של טיפולים במטרה להכנס להריון לקחת את האנטיביוטיקה הזו? תודה.
לא מומלץ לקחת מינוציקלין בעת ההיריון. בזמן הטיפולים אין בד"כ בעיה לקחת מינוציקלין ודקסמטזון, אך חייבים ליידע את הרופא המטפל.