דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי תרומת ביצית בהדסה, בטא שלילית, לאחר 3 שבועות קיבלתי ווסת מאוד מוזרה זה התחיל בדימום חלש מאוד ובהיר מאוד ולאחר מכן בצבע חום כהה מאוד, שלא נראה כדם בכלל. 1. האם זה מהאוטרגוסטן? (12 יום מההחזרה E2- 189 P-51.59 B- 4. שבוע אחרי קיבלתי מחזור). 2. לאחר 3 שבועות חליתי בשיעול טורדני, נזלת וכאבי גרון. בבדיקת רופא נאמר לי שזה ברונכיט וקיבלתי אנטיביוטיקה. השאלה שלי היות ומעולם לא היה לי ברונכיט האם יש קשר לתרומת ביצית. האם לא נדבקתי במחלה זיהומית עקב זאת, ואיך ניתן לבדוק זאת ומתי?
1. יתכן שכן. 2. לא נראה לי קשור, אבל הרופא יכול לקחת תרביות על מנת לאתר את מקור המחלה.