המשך טיפול התייעצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בעלת שחלות פוליציסטיות. אחרי טיפול ראשון באיקקלומין ( בקיום יחסי מין) הבדיקות מראות: רירית 4.5 ללא נוזל. שחלה שמאלית זקיק 18 מ"מ וזקיק 16מ"מ. בדיקות דם: estradiol e2 1477; progesterone 2.5.לאחר הביוץ וקבלת המחזור חזרתי לרופא פוריות אמר שהרירית דקה מדי ונתן לי טיפול חדש: הזרעות וזריקות של 50 מ"ל גונל במשך חמישה ימים ממה שקראתי יש סיכון גבוה לגירוי יתר שחלתי בגלל השחלות פוליציסטיות ואני מאוד חוששת . שאלתי היא האם הטיפול שנתן לי הוא המומלץ ביותר או שיש טיפול אחר לפני שאני מתחילה עם הזרקות ? תודה רבה !
את מקבלת טיפול במינון מקובל ואני בטוח שהרופא ישגיח שלא יהיה גירוי יתר שחלתי.