בטא אחרי pgd
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני אחרי החזרת 2 עוברים לאחר בדיקת PGD, שאיבה 23/6 החזרה 28/6. בטא ביום 12 להחזרה הייתה 195 והיום- יום 15 להחזרה 314 . לא יכולתי לעשות בדיקה לאחר יומיים כי היה יום שבת. האם תקין?? נראה כי ההכפלה לא תקינה. אודה לתשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
אכן נראה כי ההכפלה לא תקינה. אולי אחד העוברים לא מתפתח באופן תקין. יש להמשיך את המעקב.
(מספר מקשר)
היום- בטא נוספת 518 (לפני יומיים הייתה 314) פרוגסטרון 75.52. אשמח לדעתך האם נשמע בסדר?
היי אשמח לדעת היכן את מבצעת את הטיפולים. גם אנע אמורה להתחיל. האם מדובר באמת בתהליך קשה למרות שאין בעיות פוריות?