ריבוי עוברים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לקראת הזרעה הזרקתי מנוגון וביומיים האחרונים הפסקתי בהוראת הרופא תוצאות מעקב זקיקים מהבוקר < יום ה 26 למחזור > רירית - 13 שחלה ימנית 16,16,15,15,14,13,13,13 - בנוסף עוד 5 של 10-12 שחלה שמאלית 16,16,15,14,14 - ועוד בנוסף 8 של 12-13 תוצאות דם של היום יהיו בצהריים המאוחרות... אבל האסטרודיול עלה אתמול מ 3111 ל 4742 אני לא יודעת מה יחליט הרופא הבנתי שבמצב כזה הולכים על IVF חירום מה זה אומר? זו פעם ראשונה אחרי הרבה זמן שהגענו למצב של זקיקים "גדולים" לא הייתי רוצה לפספס את זה....
לקריאה נוספת והעמקה