החזרה בעקבות ביוץ מוקדם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב לך, בת 41, לקראת החזרת מוקפאים יום 3. משום שבחודש שעבר הביוץ לא הגיע גם ביום ה- 25, הרירית דישדשה סביב ה- 4 ויחד עם בדיקות הדם כמובן, הוחלט על ביטול ההחזרה והחודש כדי לא לקחת שוב סיכון עם הרירית (שעד היום לא איכזבה סך הכל) התחלתי מהיום השני למחזור עם אסטרופם 3 פעמים ביום. היום ביצעתי מעקב ראשון, יום 11 למחזור והאסט' 1360 והפרוג' 2.9 הרירית 7 ויש רק זקיקים קטנים ועוד ציסטה 16 מ"מ צלולה ולא סדירה. להפתעתי הרופא אמר לי להתחיל מחר גם עם אנדומטרין שלוש פעמים ביום וביום ראשון תהיה ההחזרה. האם יכול להיות שהחודש בייצתי מוקדם 'מידי'? האם הגיוני שהפעם לא נדרשתי להזריק אוביטרל לפני ההחזרה? תודה מראש על התשובה!