על סף ייאוש
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן אני בחורה בת 29, לא היה לי וסת טבעית אף פעם רק בעזרת גלולות רירית הרחם שלי דקה מאוד בין 3-4.8 ועם אסטרופם היא אפילו יורדת ל2.2. בעקבות הבקשה של הרופא שלי עשיתי הסטרוסקופיה אצל ד"ר גולדשמיט לראות האם יש מחיצה או הידבקות, הכל תקין מלבד רחם קטן מאוד והוא רואה רק חצוצרה אחת, והוא המליץ על 3D. הרופא שלי נתן לי גלולות מרימולוט נור ואחרי 5 ימים לבוא ל3D ולקחת עוד 5 ימים. והוא אמר לי שאם באולטרה סאונד תלת מימד לא יראו תוצאות אחרות הוא ימליץ על פונדקאות. האם יש מישהו אחר לעשות והוא לא אמר לנו? האם ניסינו הכל? האם רפואה אלטרנטיבית תעזור לדעתך? האם מזון כלשהו יעזור לדעתך? תודה מראש
יש כיום מספר גישות ניסיוניות שאפשר לבדוק ובכל מקרה יש רופאים שיעדיפו לתת לך לנסות להרות לפני שעוברים לפונדקאות.