דרך טיבעית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי קיבלתי מחזור ביום ראשון האחרון 14/06 לאחרונה הביוץ שלי מופיע ביום ה-20 ולא ב-14 כמו שתמיד היה . ממש עניין של חודשיים אחרונים ואי לכך ובהתאם לזאת גם המחזור מתאחר ואורך 34 יום!! ארוך ומייגע.. האם יש דרך טיבעית לקצר את ימי המחזור הדימום ? ואם יש השפעה לימי הדימום להקדמת הביוץ? האם יש דרך כזו להקדים או לנסות לבייץ קודם. ללא אוביטרל או שלל הורמונים? תודה על המענה. ושאלה נוספת החודש אני עתידה לעבור טיפולים אלטרנטיבים לפוריות (רפלקסולוגיה, דיקור וכוסות רוח) האם בעקיפין או שמישרין יכול להשפיע על הביוץ, לחזק אותו או להקדים?
לא מוכרת לי דרך טיבעית לקצר את ימי מחזור הדימום. לא ידוע לי כיצד רפואה משלימה משפיעה על הביוץ.