שיבוש- המשך עדכני
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר', רעננתי הודעה, טרם קיבלתי ווסת - יום 33 לווסת, הוספתי בדיקות מהיום תזוכרת: בת 39 רווקה ויש רזרבה שחלתית AMH מלפני שנה 0.35 לפני ארבעה חודשים עברתי סבב פרוטוקול ונשאבו שני ביציות החודש התחלתי סבבב 15.5.15 פרוטוקול מינון של 675 ליום יום 12 לווסת US: זקיק 5 מ"מ+ קטנים דם: LH- 7.1 / E2-81 / פרוגסטרון- 3.9 עקב חוסר תגובה מוחלטת הפסקתי הורמונים ביום 12 לווסת לאחר יומיים בוצע בדיקות US: זקיקים קטנים דם: LH- 5.1 / E2-115 / פרוגסטרון- 4.0 בדיקות - יום 19 לווסת US: ימין- 3 קטנים שמאל- 3 קטנים דם: LH- 6.3 / E2-493 / פרוגסטרון- 2.6 בדיקות - יום 23 לווסת US: ימין- 3 קטנים שמאל- 5 מ"מ דם: LH- 15.3 / E2-834 / פרוגסטרון- 3.9 עדכון מהיום היום - יום 33 לווסת רירית- 6.5 מ"מ שחלות- ימנית- נזפו זקיקים קטנים אחרים שמאלית גודל שחלה- אורך 55 מ"מ רוחב 35 מ"מ הערות: נצפו שני מבנים היפואקוגנים בגודל 36*33 מ"מ, 16*15 מ"מ דם: LH- 2.4 / E2-722 / פרוגסטרון- 4.8 1. מדוע שחלות מוגדלות? 2. אני צריכה לקבל ווסת? בכלל מה דעתך? אני דואגת
1. אולי כי הן מכילות מבנים היפואקוגנים. 2. לא בימים הקרובים כנראה. נראה שהביוץ מתאחר החודש.