מנופור לגבר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בן 34. סובל מאזוספרמיה. בחיפוש מדוקדק נמצאו אצלי 20 זרעים טובים בדגימה אשר שימשו לטיפולי פוריות שלא עלו יפה אם כי אחד הסתיים בהריון כימי. רמת הfsh שלי היא 13. כמו כן יש לי וריקוצלה 3.4 צד ימין ו3.3 צד שמאל. לאחרונה הומלץ לי על תיקון הוריקוצלה על מנת לשפר את הסיכויים וכן שימוש במנופור (לעצמי) כשלושה חודשים לשם אותה מטרה. האם כיוון זה יכול לעזור? האם זה יכול לפגוע במשהו? זוהי רק הצעה שהועלתה וחשוב לי לשמוע דיעה מקצועית על זה כחלק מהשיקולים שלנו לאופן הטיפול.
תיקון וריקוצלה וזריקות מנופיור רק לעתים רחוקות משפרים את המצב אצל גברים עם אזואוספרמיה, אבל גם לא מזיקים.