בדיקת ביוץ ביתית חיובית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי יש לי שאלה אני כמעט תמיד מזהה את הביוץ שלי , מידי חודש הוא ביום ה-14. החודש הוא הגיע ביום ה-18. ביום חמיש האחרון היו לי כאביי בטן חזקים מאוד והפרשות פוריות מאוד , קיימנו יחסים בחמישי למרות שערכתי בדיקה ויצא פס שני מעט כהה (בדיקת ביוץ) ביום שישי שהכאבים וההפרשות נמשכו ערכתי בדיקה נוספת 2 פסים חזקים. כמובן שקיימנו אם כי סבלתי מאוד כי כאב לי כל האזור הבטן התחתונה כאבי מיטלמרץ ככל הנראה.. כמובן שכיסינו. ביום שבת הצהריים כבר עברו הכאבים , וההפרשות כבר הפכו בין רגע לחלביות יותר ולא פוריות, ועברו הכאבים. בשבת וראשון כבר לא קיימנו. השאלה שלי היא כזו, קראתי עכשיו שבזמן שמופיעים שני פסים בבדיקת הביוץ - הביוץ לא קורה באותו יום אלא 12-24 שעות אחריי. יכול להיות שפיספסתי? אני תמיד בטוחה בגלל כל הסימנים שמסביב שאז יש ביוץ אני טועה?