זקיקים ריקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 31 רווקה, יש רזרבה שחלתית AMH-0.66 מטרה הקפאת ביציות פעם ראשונה פרוטוקול של מנופור 600 ליום, ביום 14 שאיבה. ביום 12 של לקיחת אוביטרל, בדיקות מהבוקר: דם: LH- 1.2 IU/L E2- 3994 pmol/L PROGESTERONE- 3.6 nmol/L US: ימין: זקיקים 17,5, 17 שמאל: זקיק 15 US ביום השאיבה: ימין: זקיקים 20, 17 שמאל: זקיק 18 אני והרופא היינו בטוחים לסיכוי שניים/שלושה ביציות להקפאה הרופא שלי כרגע בחו"ל ואין לי איך לברר אני דואגת. והיה רק ביצית אחת להקפאה דווקא מזקיק 18 שחלה שמאל שני זקיקים הנוספים 17 ו-20 היו ריקים. הזקיקים נראו שגדלו בצורה תקינה היו קטנים והתפחתו במהלך הטיפול יפה 1. למה זה קורה שיש זקיקים ריקים? 2. אי אפשר לדעת לפני שאיבה שיש זקיקים ריקים? 3. בדיקות הדם היו תקינות? (כתבתי למעלה) 4. אני מעוניינת לנסות שוב שאיבה אבל פוחדת ששוב יהיו ריקים, יש איך למנוע את זה? אשמח לדעתך.
1. לא תמיד הביצית מגיעה לבשלות. 2. נכון. 3. כן. 4. אפשר לנסות להחליף את הפרוטוקול התרופתי בניסיון לשפר את ההבשלה של הזקיקים.