בלוטת יותרת התריס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני הבנתי שאין קשר בין בלוטת התריס לבלוטת יותרת התריס מבחינת התפקוד. האם נכון? אני שואלת כי לי לפני כ 18 שנה היה עודף סידן ועברתי ניתוח והוציאו לי בלוטה אחת מבין הארבעה של יותרת התריס. היה לי היפרתאויד. אני שואלת את השאלה כי עברתי מספר הזרעות ללא הצלחה. מבחינת דימום בחצי שנה האחרונה יש לי יומיים שלושה. אבל, למשל במהלך סבב עם גונאל אף ביום ה11 הייתה לי רירית של 10 השאלה שלי, אם כן יש קשר בין בלוטת התריס לבלוטת יותרת התריס
תמיד היה לי חסר ויטמין די, אבל בגלל שהיה לי עודף סידן , גם לאחר הניתוח של בלוטת יותרת התריס, נאמר לי לא לקחת תוספת של ויטמין די. האם החוסר לש ויטמין די יכול להשפיע על כך שאני לא מצליחה להיכנס להריון. אני ניסיתי מספר הזרעות שלא הצליחו. תודה