משמעות הקפאת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1) בגיל 44 עברתי טיפולי פוריות ויש לי עוברים מוקפאים באיכות טובה אני אמורה להחזיר על בסיס טבעי ללא הורמונים , אני כעת בגיל 45 ובגלל בעיות אישיות דוחה את ההחזרה. בגלל שהעוברים מוקפאים האם יש הבדל אם אעשה החזרה כעת או בעוד מספר חודשים ? מה משמעות הגיל מבחינת הרחם ? אם הכל תקין אצלי , האם כדאי בכל זזאת באם פונדקאית להגדלת סיכוים ? 2) פעם ראשונה שקרה לי - מחזור חזק יומיים , הפסקה 3 ימים ואז 3 ימים דימום בניגוב , הפסקב יוניים וכעת דימון חום בניגוב. מדוע זה קורה ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
1. אין הבדל. אם יש לך בעיה ברחם פונדקאות עדיפה. 2. יתכן והרירית התעבתה יותר מהרגיל.
(מספר מקשר)