תשובות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופסור , התחלתי להזריק מנופור ביום ה-2 לוסת. לציין שוסת קיבלתי ב 26.4.15. היום 3.5.2015, שזה 7 ימים לאחר הזרקה של מנופור + צטרוטייד (שאותו התחלתי להזריק 5 ימים לאחר התחלת הזרקת המנופור)ביצעתי בדיקת דם. התוצאות: אסטרדיול 2006, LH 0.8, פרוגסטרון 5.9. האם התוצאות תקינות? מתכוונת בעיקר לפרוגסטרון. אם לא, מה משמעות של פרוגסטרון גבוה מהרגיל כאשר משבשים את הציר ההרמונלי עם גונדוטרופינים? לציין שאני לפני שאיבה תודה
עליה ברמות הפרוגסטרון יכלוה לנבוע מסיבות שונות, בשלות יתר של הזקיקים, הפרשה ממקור אחר (אדרנל בעיקר), תחילה של ביוץ וכו'. בד"כ זה לא סימן טוב ביחס לאיכות הביציות.