מיואשת ומבולבלת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב פרופ בת 36 עברתי 12 הפריות ,בעיית זרע אצל הבעל אבלכל הזמן אומרים לי שלזרע עושים השבחה והנטל והמשקל בעצם תלוי בביצית. ביצעתי את כל הבדיקות האפשריות (צילום רחם,היסטריוסקופיה,פיפל ,שוב ושוב) כל הטיפולים היו הפריות חלקן טובות מאוד וחלק פחות ואף פעם לא היה הריון.(בממוצע היו מחזירים לי 3-2 עוברים) ..מה עליי לעשות ? מאוד מבולבלת מכל הרופאים והיעוצים..האם אחרי כל כך הפריות ניתן להסיק שהביצית שלי לא טובות ואני מבזבזת זמן יקר וכדאי לחשוב על תרומה ? סליחה שיצא ארוך,אשמח לתשובתך
לקריאה נוספת והעמקה