פרוטוקול ארוך שימוש בדקקפטיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 44 , לאחר טיפול ivf אחד מלפני חצי שנה בו נשאבה ביצית אחת בפרוטוקול קצר של 300 מנופור ודדקפטיל 0.1 למשך 12 ימים,לפרוטוקול הנוכחי רופא פריון נתן לי להתחיל דקקפטיל לפני הופעת ווסת ,לאחר ביוץ. על פי הנחייתו הייתי אמורה להזריק דקפפטיל 0.1 כ5 עד שישה ימים ולאחר הופעת ווסת לבצע בדיקת דם . אלא שהדימום לא הגיע ושאלתי אם להמשיך את הזריקות דקקפטיל ? נענית שעליי להמשיך עד להופעת דימום ווסתי. היום זהו היום השמיני להזרקות. האם הדבר הגיוני? האם הדקפפטיל תורם לאי הופעת הווסת? מתי זה כבר חריג ועליי להבין שיש בעיה?
הדקאפפטיל לא תורם לאי הופעת הווסת. אם תוך שבוע לא תגיע הווסת יתכן ותתבקשי לעשות בדיקות דם לאסטרדיול ופרוגסטרון.