כאבים בחזה לאחר הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,בהמלצת הרופא עברנו להשבחה והזרעה.החל מהיום החמישי למחזור לקחתי גונאל אף 5 במינון של 75 במשך 7 ימים וביום השמיני בשעה 22:00בערב הזרקתי אוביטרל לאחר 36-38 שעות בוצעה הזרעה לאחר השבחה,באטתו יום היו לי כאבים בבטן מצד שמאל...אני כרגע שבוע וחצי לאחר ההזרעה עם כאבים ורגישות בחזה אפילו במגע.על מה זה מעיד?האם זה נורמלי,לפני וסת או הריון?אמנם עוד יומיים בדיקת דם להריון אך אני לא יכולה להתאפק
לקריאה נוספת והעמקה
יתכן והסתמינים הם בהשפעת הטיפול שעברת, אבל רק בדיקת היריון תוכל לקבוע האם הטיפול הצליח.
(מספר מקשר)