החזרת מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בפרוטוקול של החזרת מוקפאים לאחר היסטרסקופיה ניתוחית (כריתה של פוליפ ברחם). הטיפול החל ב-3 פרוגינובה ליום. הרירית גדלה עד ל- 6.5 מ"מ ולאחר מכן נסוגה וחזרה לרירית דקה על אף הפרוגינובה. הרופא הוסיף כדור אחד אסטרופם ליום. הרירית שוב גדלה ובחמישי שעבר היתה 6.6 מ"מ (אינה תלת שכבתית). נאמר לי לקחת בנוסף 3 אנדרומטרין ביום + זריקת פרוגסטרון שקיבלתי אתמול. ההחזרה שלי אמורה להיות מחר. על אף שהרופא לא ביקש ניגשתי היום לבצע אולטראסאונד והסתבר שהרירית שוב קטנה ל- 3.5 מ"מ והיא אקוגנית. איך ייתכן שהרירית קטנה למרות כל הכדורים שאני לוקחת? האם יכולה להיות מחר החזרה במצב הזה? תודה רבה.
כדאי לבצע מחר שוב בדיקת אולטראסאונד על ידי הרופא עצמו, לפני שיופשרו העוברים.