שלום פרופסור זיידמן!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 26 בעלת רקע של אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס. יש לי ילד אחד ואחריו הסתבכתי בהפלות רבות. ו-שלוש האחרונות הינם- Septic abortion שלושתם בשבוע 12 (ולמזלי לא הספקתי לבצע בהם תפר) ההפלות היו זיהומיות קשות ומסובכות. האם-המצב הזה אומר-שאין לי סיכוי יותר? ולחפש דרך אחרת -בפונדקאות? והאם ג"כ בהליך הפונדקאות קיים סיכוי שהזיהום יועבר לפונדקאית? נ.ב-לא מוצאים מה הוא הגורם המזהם. למעט נשאות של GBS בשתן כרונית. נטלתי 3 סוגיי אנטיביוטיקות במהלך ההריון האחרון אך זה לא עזר. אודה למענה!תודה.
בד"כ ניתן למנוע זיהומים חוזרים, כך שהסיפור שלך באמת חריג. לא סביר שהזיהום יועבר לפונדקאית.
ניסיתי ועשיתי הכל. נטלתי קלקסאן סטרואידים פרגניל ודופסטרון ואנטיוטיקות שונות. מה עוד אפשר לעשות? התרביות שונות שנלקחו בזמן הזיהום שליליות לחיידקים. מה זה אומר? להרים ידים?