שני אוביטרל לפני שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. ביום ראשון אני עוברת שאיבה. זקיק אחד בלבד 17. ורירית 7 נכון להיום. נאמר לי מחר בבוקר לקחת מונופור ובערב 2 אוביטרל ו2 דקפפטיל. זו הפעם הראשונה שלוקחת 2 אוביטרל במקום אחד לפני שאיבה. שאלתי היא האם יש סיכון בהחדרת כמות כזו של הורמונים ביום אחד? חמש זריקות. בנוסף במה תתרום מנה נוספת של אוביטרל? ודבר נוסף - האם זקיק אחד בלבד בכל זאת מותיר סיכוי סביר? האם היו מקרים של הפריה מזקיק בודד? אני בת 41. זו הפרייה שלישית שאעבור. בפעמים קודמות היו שלוש ביציות ומהן שני עוברים שלצערי לא השתרשו. אודה לתשובה. תודה מראש.
אין סיכון אבל גם התועלת מוגבלת בנוכחות זקיקי בודד. היו מקרים של הפריה מזקיק בודד.