בדיקות לאבחון קשיים בכניסה להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני לאחר 5 הזרעות שלא צלחו וIVF אחד (מתרומת זרע) מעולם לא הייתי בהריון. איזה בדיקות כדאי לעשות עמ לאבחן האם יש בעיה כול שהיא שמעכבת את הנושא. חוץ מזה, מה ניתן לעשות עמ להגדיל את הסיכויים להיכנס להריון? תודה רבה מראש, הדס
קשה לענות מבלי לדעת אפילו את גילך, אבל מקובל למשל לעשות צילום רחם על מנת להבטיח שהחצוצרות פתוחות.
אני בת 39, מטופלת ביחידה באסף הרופא. ועדיין לא הפנו אותי לשום בדיקה, מלבד הפרופיל ההורמונלי. איזה בדיקות כדאי לעשות בשלב זה? שמעתי על הבדיקות הבאות: פיפל, היסטרוסקופיה ובדיקה שקשורה בקרישיות יתר. האם כדאי לבקש אותן מהרופא בביה"ח?