שאיבה אחרי קוסטינג
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, שאלתי שאלה זו לפני מס ימים: שלום דוקטור, לא יודעת מה נכון לעשות במצבי.. בת 40, בפרוטקול ארוך עם חצי דקא ופרגובריס. התחלתי פרגובריס ב-3.3, לאחר 8 ימי הזרקה (11.3) הגיע E2 ל-8489, הורידו המינון ל-150 פרגובריס ו-75 מנופור (זקיקים עדיין לא בשלים לשאיבה). יומיי ם לאחר מכן (13.3) E2 הגיע ל17,462, קיבלתי הוראה להזריק רק דקא, אתמול (15.3) E2 ירד ל-15,935. קיבלתי הוראה להמשיך ליום נוסף רק דקא (סה"כ 3 ימים הפסקה)ולבוא היום. התוצאה היום: E2 צנח ל-5786, תמונת זקיקים - הטכנאית אופטימית, זקיקים בגדלים שונים. מחכה להוראה, ואני מתארת לעצמי שיתנו הוראה להזריק אוביטרל ולבוא לשאיבה ביום רביעי. מה הסיכוי שלי אם בכלל - להגיע לשאיבה ביציות? החזרה? בתור רופא היית ממליץ לנסות שאיבה או לוותר? מאוד עצובה ומאוכזבת... אשמח לעצתך. - ענית שסביר ויושגו מס ביציות סבירות נכון להיום - התבצעה אתמול שאיבת ביציות לצערי הרב נשאבו 8-9 זקיקים מכל שחלה. לא נשאבו ביציות. נצפו תאי גרנולוזה אך לא נמצאו ביציות. יצאתי ממש כאובה נפשית מהכישלון. האם זה נובע מהקוסטינג? הגיל שלי-40. נכנסתי לפחדים שאין לי ביציות...מה עצתך להמשך? תודה!