התלבטות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, לא יודעת מה נכון לעשות במצבי.. בת 40, בפרוטקול ארוך עם חצי דקא ופרגובריס. התחלתי פרגובריס ב-3.3, לאחר 8 ימי הזרקה (11.3) הגיע E2 ל-8489, הורידו המינון ל-150 פרגובריס ו-75 מנופור (זקיקים עדיין לא בשלים לשאיבה). יומיי ם לאחר מכן (13.3) E2 הגיע ל17,462, קיבלתי הוראה להזריק רק דקא, אתמול (15.3) E2 ירד ל-15,935. קיבלתי הוראה להמשיך ליום נוסף רק דקא (סה"כ 3 ימים הפסקה)ולבוא היום. התוצאה היום: E2 צנח ל-5786, תמונת זקיקים - הטכנאית אופטימית, זקיקים בגדלים שונים. מחכה להוראה, ואני מתארת לעצמי שיתנו הוראה להזריק אוביטרל ולבוא לשאיבה ביום רביעי. מה הסיכוי שלי אם בכלל - להגיע לשאיבה ביציות? החזרה? בתור רופא היית ממליץ לנסות שאיבה או לוותר? מאוד עצובה ומאוכזבת... אשמח לעצתך. תודה
הטיפול שעברת קרוי coasting ומאחר ורמות האסטרדיול לא נפלו לגמרי סביר שיושגו מספר ביציות סבירות.