לאחר הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אשמח לעזרה ביום שני לפני שבועיים ביצענו השבחה והזרעה, יום שני לאחר מכן הנחו אותי לעשות זריקת אוביטרל ויום שני לאחר מכן (אתמול) התבקשתי לבצע בדיקת דם להריון. ביצעתי ויצא שלילי 8.50 . אך עדיין לא קיבלתי את הווסת. התבקשתי מחר לעשות שוב בדיקת דם..? האם זה הגיוני? ויכול להיות שעדיין לא רואים הריון והאם בכלל יש מצב שיש הריון ? אם אני יבצע US יהיה אפשר לראות ? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
אם יש ספק זה הגיוני. נדיר שעדיין לא רואים הריון בבדיקת דם ותהיה תשובה אחרת בהמשך. אם את תבצעי US לא יהיה אפשר לראות שק היריון.
(מספר מקשר)