פרוטוקול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 40. עומדת לעבור איי-וי-אפ ראשון. הרופא נתן לי לקחת זריקת דקפפטיל מהיום הראשון של המחזור, למשך שמונה ימים. בנוסף, גם נתן מנופור מהיום השני של המחזור, למשך שבעה ימים. לאחר מכן ביקש שאעשה בדיקת דם ומעקב זקיקים. חשוב לציין כי ה FSH שלי בפרופיל ההורמונלי מלפני חודש, עומד על 18.90. ואיי-אמ-אייצ' עומד על 0.14. (המחזור שלי כמעט תמיד סדיר). השאלות שלי הן: שלי 1. מדוע נתן לי לקחת רק לשבעה-שמונה ימים את הזריקות ולא ליותר? 2. האם יש לי סיכוי לייצר יותר מביצית אחת? חשוב גם לציין שאני לוקחת גם DHEA כבר כחודשיים.
1. כי אחרי כשבוע ניתן ללמוד האם באותו חודש יש תגובה שחלתית נאותה. אני מניח שהטיפול ימשך בהתאם לתוצאות הבדיקות הראשונות. 2. יש לך סיכוי לייצר יותר מביצית אחת.