ציסטה בUS לפני תחילת איקקלומין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 30 וטרם יש לי ילדים. אני ובעלי מנסים כמעט שנה אמנם ידוע אצלי שחלות פוליציסטיות ופרולקטין גבוה עקב תרופות. אני מטופלת אצל פרופ דור, והוא רשם לי איקקלומין 75מ"ג. עוד לא התחלפתי טיפול. היום עשו לי US ומצאו בשחלה הימנית ציסטה בגודל 18מ"מ. ראיתי בעלון של איקקלומין שרשום לא לקחת את הכדור אם יש צ'יסטה בשחלה, למרות שהמזכירה של הרופא אמרה לי שהוא אמר בכל זאת להתחיל טיפול. בנסוף, נאמר לי בבית מרקחת שלא ניתן לחצות את איקקלומין באמצע. (רשם לי 1.5 במשך 5 ימים). המידע המנוגד הזה גרם לי לאי שקט כיוון שגם לא קבלתי הסברים על מה ההשלחות של הצ'יסטה ומה הסיכונים. כרגע נאמר לי לעשות פרופיל הורמונלי מחר בבוקר וזה מה שאעשה. אז לסיכום: 1) האם מותר לקחת איקקלומין בזמן שיש צ'יסטה? 2) האם ניתן לחצות כדור של 50מ"ג איקקלומין באמצע? תודה מראש
1. מותר. 2. תלוי בטבליה. את יכולה גם לקחת לסרוגין יום טבלית אחת ויום שתי טבליות.