שאלה לפני המשך טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לרופאים היקרים. אני בת 30 בטיפול על רקע זכרי קשה (אספרמיה) כבר כמה טיפולים רצופים (5) ללא הריון ועם הפריות מעטות. (2-3) למרות כמות גדולה של ביציות. בטיפול האחרון קיבלתי 2 דקפפטיל לביוץ בגלל תגובה מוגזמת. מאז דימומים ואי סדירות בווסת כבר שנה. לקראת הטיפול הבא: האם עלי לעשות בדיקה מיוחדת? קרישיות? צילום רחם? או כל דבר אחר? או שבגלל שזה בעיה בגבר לא בודקים אצלי כלום? לציין שעברתי היסטרוסקופיה בשנת 2009 ומאז לא נבדקתי ועברתי כבר 7 טיפולים. (ביניהם הריון ולידה)
לקריאה נוספת והעמקה