אנא עזרה דחופה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 39 . הזרקתי מנופור 112 יח' מיום 4 למחזור עד יום 8 . היום (יום 9) הבדיקה הראתה 2 זקיקים בגודל21 ו- 16 . רירית 7.4 . אסטרדיול 1185 , פרוגסטרון קטן מ- 0.8 . הוראות הרופא היו להזריק גם היום מנופור, מחר בערב אוביטרל ומחרתיים בבוקר לבצע הזרעה. אני חוששת שעד מחרתיים בבוקר הביוץ כבר יקרה מעצמו ונפספס את החודש אך הרופא אומר שאין סיכוי שהביוץ יקרה ללא מתן אוביטרל. שאלתי האם כדאי להימנע מיחסי מין עד רביעי (כדי "לשמור" את הזרע להזרעה) או לקיים יחסים הלילה (אך אז יהיה פחות זרע להזרעה). יש לציין שהפעם האחרונה שקיימנו יחסים היתה אתמול בבוקר. אודה מאוד לתשובתך!