שאלה דחופה בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 36 אמא לשני ילדים לאחר הריונות ספונטניים. לאחר חמש וחצי שנים של נטילת גלולות הפסקתי על מנת לנסות להיכנס להריון נוסף את הגלולות לפני שלושה חודשים. כיוון שהמחזור לא הגיע הופנתי על ידי רופא הנשים בקופה לביצוע בדיקות ואלו התוצאות: estradiol <70, tsh 0.83; lh 36.70; fsh 41.90; progesterone 2.3 הרופא אמר לי שאלו לא תוצאות טובות והן דומות לשל אישה כבת 45 ושה אופציה היחידה להריון נוסף הוא באמצעות תרומת ביצית ושאצטרך לקחת הורמונים כדי לשמור על מראה צעיר ועל ייפתר המערכות. כולי המומה וכואבת, לא הרגשתי שום דבר חריג. אודה לדעתך המקצועית. תודה
קרה גם לי... צריך לעשות את הבדיקה ביום 3-5 לווסת, אחרת זה חסר משמעות... ואם אין לך מחזור סדיר, תבקשי כדורים להבאת הווסת, ואז תעשי את הבדיקה.