אי קבלת וסת לאחר טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אחרי 3 הזרעות שנכשלו.. 2 הזרעות ראשונות ללא טיפול תרופתי ועם ביוץ טבעי.. הזרעה אחרונה לאחר קבלת זריקות גונאל אף.. יש לציין שבטיפול האחרון היו לי 7 זקיקים - 4 בצד ימין שם קיימת חסימה בחצוצרה ו-3 בצד שמאל..כשבועיים לאחר ההזרעה האחרונה קיבלתי וסת ובדיקת בטא שללה הריון. מאז הוסת האחרונה עברו 42 ימים ועדיין לא קיבלתי וסת. אציין שהמחזורים שלי נעים בין 24-28 ימים. האם זה קשור לטיפול בגונאל? האם זוהי תגובה טבעית לאחר טיפול הורמונלי שהוסת מאחרת להגיע? אני מבינה שרק אחרי קבלת וסת אני יכולה להתחיל טיפול נוסף, אך כאמור הוסת מאחרת בהמון זמן.. האם זו תגובה טבעית?
זה חריג וכדאי לבדוק למה. אולי לא היה ביוץ תקין, אולי יש ציסטה בשחלה שמפרישה הורמונים וכו'.