טריזומיה 18
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 20 עם עובר ממין זכר, בשקיפות ובסקירה הראשונה ( שבוע17) נאמר לי שהתוצאות טובות ואני יכולה לחסוך מעצמי דיקור מי שפיר. יום לאחר סקירת המערכות היה לי דימום, באשפוז מצאו כי זהו דימום מצוואר הרחם, יתכן ופוליפ. כמה ימים לאחר מכן , עוד שהייתי עם הפרשות חומות ורודות מהדימום הנ"ל , עברתי בדיקת שתן חלבון עוברי.ביום ה שבועיים לאחר הבדיקה צלצל הרופא מודאג ודרש שאעשה במיידי , בדיקת מי שפיר.כי ערך הטריזומיה 18 הינו 1/20. האם יש סיכוי שהתוצאה כזו נוראית בעקבות זיהום/שאריות דם בשתן? ומה זה אומר1/20? להכין את עצמי נפשית? אודה לתשובה מהירה ומעודדת... בשורות טובות. שבוע טוב ומבורך.
לא סביר שהתוצאה חריגה בעקבות זיהום/שאריות דם בשתן. מדובר בבדיקת סקר חריגה, שאינה אבחנתית, אך מחייבת בדיקת אבחנתית חד משמעית כמו מי שפיר.